Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

Whatsapp Kent Rehberi EN
Artvin Belediye Başkanlığı
Artvin Belediye Başkanlığı
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
Ara
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
BİRİMLER
  • Başkan Yardımcılığı 1
  • Başkan Yardımcılığı 2
  • Başkan Yardımcılığı 3
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

Muhtarlıklar Müdürlüğü

 
♦  Müdür : Şenay ŞİMŞEK
✆ Telefon : 444 7 008  ✆ Dahili : 1453 
✉ Mail: muhtar@artvin.bel.tr

T.C.

ARTVİN BELEDİYESİ

MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ

BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar

Amaç

Madde 1-Bu yönetmeliğin amacı, Artvin Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğünün kuruluş, görev, yetki sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektedir.

Kapsam

Madde 2-Bu yönetmelik Artvin Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğünü kapsar.

Dayanak

Madde 3-Bu yönetmelik; 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 15/b ve 18/m maddelerine dayanılarak çıkartılmış olup, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu ve diğer ilgili mevzuatın verdiği yetkilerle hizmetlerini yürütmektedir.

Bu yönetmelik T.C İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü 20.02.2015 tarih ve 13316537-249-4467 sayılı Muhtarlar Talebi konulu 2015/8 nolu genelgenin verdiği işleyiş ve yetkilerle hizmetlerini yürütmektedir.

Tanımlar

Madde 4-Bu yönetmelikte adı geçen;

  1. Belediye: Artvin Belediye Başkanlığını,
  2. Başkan: Artvin Belediye Başkanını,
  3. Başkan Yardımcısı: Müdürlüğün bağlı olduğu Başkan Yardımcısını,
  4. Muhtar Bilgi Sistemi: İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından geliştirilen ve muhtarların talep, öneri ve şikâyetlerini elektronik ortamda ilgili valilik ve belediyelere aktarılmasını sağlayan sistemi,
  5. Müdürlük: Muhtarlık İşleri Müdürlüğünü,
  6. Müdür: Muhtarlık İşleri Müdürünü,
  7. Personel: Müdürlük emrinde görevli Şef, Memur ve diğer çalışanları ifade eder.

Kuruluş

İKİNCİ BÖLÜM

Kuruluş ve Teşkilat Yapısı

Madde 5-Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 48. ve 49. maddeleri ile

22/02/2017 tarihli, 26442 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren ‘’Belediye ve Bağlı

Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik ‘’ hükümleri çerçevesinde Artvin Belediye Meclisinin 05/08/2015 tarih ve 2015/59 sayılı kararı gereğince kurulmuştur.

Teşkilat

Madde 6-Muhtarlık İşleri Müdürlüğü teşkilat yapısı; Müdür, Şef, İdari İşler Servisinden oluşur.

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Görev, Yetki ve Sorumluluk

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü görev, yetki ve sorumlulukları

Madde 7-Bu yönetmelikte sayılan görevleri ilgili yasa ve yönetmelikler çerçevesinde; Kamu

Kurumları ve vatandaş taleplerinin incelenerek cevaplandırılması ile Başkanlık Makamının emir ve direktifleri doğrultusunda verilen görev ve yetkileri kullanarak görevini yapmak.

  1. Elektronik ortamda gelen talepler, doğrudan sistem üzerinden ilgili birime yönlendirilerek, diğer yollarla belediyemize ulaşan muhtar talepleri de bu sisteme kaydetmek,
  2. Bakanlıkça kurulan sistemin işletilmesi için genelgedeki iş ve işlemleri yürütmek,
  3. Sistem üzerinden üçer aylık dönemler sonunda rapor alınacak olup toplam talep sayısı, olumlu ve olumsuz cevap sayısı ile yerine getirilemeyen talep gerekçelerini vali yardımcısı ile Belediye başkanı veya yardımcısının bilgisi dahilinde sisteme işlemek.
  4. İletilen taleplerin sonucu, sistem üzerinden takip edebileceği gibi muhtarların mail adreslerine elektronik posta ile de bildirmek,
  5. Bakanlık, valilik ve belediyemizden gelen yazılar müdürlüğümüzce titizlikle ele alınıp, takip edilerek ivedilikle gereğini yapmak,
  6. Diğer ilgili kamu kurumlarıyla koordineli çalışmak.

Muhtarlık İşleri Müdürünün görev, yetki ve sorumlulukları

Madde 8-Muhtarlık İşleri Müdür görev ve hizmetlerinden ötürü Belediye Başkanı ve bağlı olduğu Başkan Yardımcısına karşı sorumludur.

  1. Müdürlüğüne yasa ve yönetmeliklerle verilmiş olan görevlerin mevzuata uygun olarak yürütülmesinde birinci derecede sorumlu olup, gerekli her türlü tedbiri almak,
  2. Müdürlüğün görev alanına giren bütün konularda personeli ile ilgili olarak gerekli görevlendirmeler yapmak, varsa aksaklıkları gidermek,
  3. Kendine bağlı birimler arasında uyumlu ve koordineli çalışmayı sağlamak,
  4. Müdürlüğün yıllık bütçesini hazırlayıp uygulamak,
  5. Müdürlüğün görev ve sorumluluk alanına giren konuları Belediye Başkanı veya Başkan Yardımcısından gelen talimatlar doğrultusunda sorumlu olduğu bütün yasal mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirmek, Müdürlüğüne intikal eden evrakların ve görevlerin bağlı birimler arasında dağılımını ve denetimini sağlamak,
  1. Müdürlüğü ilgilendiren konulardaki toplantılara katılmak,
  2. Diğer müdürlüklerle ortak yürütülen projelerde gerekli koordinasyon ile müdürlükler arası sağlıklı bilgi alışverişini sağlamak,
  3. Müdürlüğünün birimlerince hazırlanan evrakları ve çalışmaları denetlemek, yönlendirmek ve onaylamak,
  4. Müdürlüğünde çalışanların görev, yetki ve sorumluklarını belirlemek ve yazılı hale getirilmesini sağlamak,
  5. Hizmet ve uygulamalarda aksamanın nedenini diğer çalışanlar ve ilgili birimlerle beraber araştırmak, düzeltici ve önleyici faaliyetleri başlatmak. Bu çalışmalarla ilgili kayıtların tutulması ve takibini sağlamak,
  6. Personelinin performans durumunu izlemek, gerekli değerlendirmeleri yapmak, varsa ceza ve ödül için üst makamlara teklifte bulunmak, personelin izin planlarını yapmak, izinlerini kullanmasını sağlamak, rapor, doğum, ölüm vb. konular ile özlük işlemlerini takip ve kontrol etmek,
  7. Müdürlüğün harcama yetkilisi görevini yürütmek,
  8. Bilgi edinme yasası ve diğer yasalarda belirtilen konularla ilgili verilen dilekçelere en geç 15 iş günü içerisinde yazılı cevap vermek,
  9. Müdürlük görevlerinin yerine getirilmesinde harcama yetkili sıfatıyla Belediye bütçesinde öngörülen harcamaları yapmak,
  10. Müdürlük görevlerinin yerine getirilmesinde personele görev vermek ve Başkanın veya yardımcısının bilgisi dâhilinde görev yerlerini değiştirmekle yetkilidir.

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü Personelinin görev, yetki ve sorumlulukları

Madde 9-Muhtarlık İşleri Müdürlüğü Personeli, yetki ve görevleri ile ilgili yaptığı faaliyetlerden dolayı Belediye Başkanına ve bağlı olduğu Başkan yardımcısına, Müdürüne ve yürürlükteki mevzuata karşı sorumludur.

  1. Müdürlük örgütlenme şemasında yer alan servislerde yapılan tüm iş ve işlemlerin Müdür adına mevzuata uygun olarak tam ve zamanında yapılmasını/yaptırılmasını sağlamak,
  2. Müdürün verdiği görevleri yerine getirmek,
  3. Bağlı bulunduğu Başkan Yardımcısının kendisine vermiş olduğu benzer görevleri de yerine getirmek,
  4. Müdür tarafından kendisine havale edilen evrakları incelemek, ilgili birime yazılacak yazıyı hazırlamak ve parafa ederek Müdürlük Makamına sunmak,
  5. Müdürün katılmasını gerekli gördüğü toplantılara katılmak,
  6. Şefler Biriminde görevli personelden sorumlu olup, personelin uyum içinde ve verimli çalışmasını sağlamak,
  7. Tüm şikâyetlerin cevaplandırılması ve şikâyet nedeninin tekrar etmesini önleyici tedbirlerin alınmasını sağlamak,
  8. Biriminde bulunan demirbaşların korunmasını ve bunların uygun kullanılmalarını sağlamak,
  9. Müdürün verdiği mevzuat çerçevesinde diğer görevleri yerine getirmek,
  10. Personelin ücretine konu bordro puantaj işlemlerini yapmak,
  1. Müdürlük ihtiyaçlarını temin edilmesi konusu ile ilgili tüm ödeme evraklarını hazırlamak,
  2. Müdürlüğün iç ve dış yazışmalarını gerçekleştirmek ve yazışma evraklarının standart dosya planına uygun olarak dosyalama ve arşivlemesini sağlamak,
  3. Memur ve işçi personelin devam durumu, rapor, izin gibi konuları belirleyen tabloyu düzenlemek.
  4. Müdürlüğe gelen ve giden evrakları gününde bilgisayara kayıt etmek.
  5. Müdürden havaleleri yapılan evrakları ilgili birimlere veya kişilere vermek,
  6. Müdürlüğün aylık ve yıllık çalışma raporunun hazırlanmasını sağlamak,
  7. Müdürlükte görevli personelin yurtiçi ve yurtdışı geçici görevlendirmelerde avans evraklarını düzenleyip ilgili kişinin avans almasını sağlar. Görev dönüşü sonrasında avans kapatma işlemini sonuçlandırır.
  8. Müdürlüğün ihtiyacı olan demirbaş ve diğer malzemelerin alınmasının teminini sağlamak,
  9. Müdürlük demirbaşına kayıtlı tüm malzemeler ile ilgili gerekli işlemleri yapmak.
  10. Arşiv yönetmeliği doğrultusunda dosyalama işleminin yapılmasını sağlamak.
  11. Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmaları yapmak.

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Ortak Hükümler

Madde 10-1) Amirlerce kanun, tüzük, yönetmelik, genel emirler ve mevzuatlara uygun olarak verilecek her türlü görevi zamanında ve eksiksiz olarak yerine getirmek.

2) Müdürlüğünü ilgilendiren konularda Meclis ve Encümen tarafından alınması gereken kararlarla ilgili yazıları hazırlamak,

BEŞİNCİ BÖLÜM

Çeşitli ve Son Hükümler Yönetmelikte yer almayan hükümler

Madde 11-Bu yönetmelikte yer almayan hususlarda yürürlükteki ilgili genel hükümler çerçevesinde hareket edilir.

Madde 12-Bu yönetmelik Belediye Meclisinde kabul edilip, Belediye resmi web sayfasında yayımlandıktan sonra yürürlüğe girer.

Yürütme

Madde 13-Bu yönetmelik hükümlerini Artvin Belediye Başkanı yürütür.

İş Bu Yönetmelik Belediye Meclisinin 05/10/2023 gün ve 69 Sayılı kararı ile kabul edilmiştir.

 

 

BAŞKAN

  • Özgeçmiş
  • Başkan Fotoğraflar

BİRİMLER

  • Başkan Yardımcılığı 1
  • Başkan Yardımcılığı 2
  • Başkan Yardımcılığı 3
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

HABERLER

  • Tüm Haberler
  • Duyurular

KURUMSAL

  • Belediye Meclisi
  • Meclis Kararları
    • Meclis Kararları 2025
    • Meclis Kararları 2024
    • Meclis Kararları 2023
    • Meclis Kararları 2022
    • Meclis Kararları 2021
    • Meclis Kararları 2020
    • Meclis Kararları 2019
  • Teşkilat Şeması
  • Misyon & Vizyon
  • Muhtarlarımız
  • Eski Belediye Başkanlarımız
  • Raporlar ve Tablolar
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporları
    • Mali Raporlar
  • Yönetmelikler
  • KVKK
    • Genel Aydınlatma Metni
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Kişisel Veri Aktarım Politikası
    • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
    • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
  • Ödüllerimiz
  • Nikah İşlemleri
  • Hizmet Standartları Tablosu
  • Logolarımız

ŞEHRİMİZ

  • Wi-Fi Noktalarımız
  • Faturamatik Noktalarımız
  • Sosyal Tesislerimiz
  • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
  • Artvin İli
  • Ulaşım
  • Nöbetçi Eczaneler

ONLİNE HİZMETLER

  • Online Ödemeler
  • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler

İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız