Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

Whatsapp Kent Rehberi EN
Artvin Belediye Başkanlığı
Artvin Belediye Başkanlığı
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
Ara
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM
KURUMSAL
  • Belediye Meclisi
  • Meclis Kararları
    • Meclis Kararları 2025
    • Meclis Kararları 2024
    • Meclis Kararları 2023
    • Meclis Kararları 2022
    • Meclis Kararları 2021
    • Meclis Kararları 2020
    • Meclis Kararları 2019
  • Teşkilat Şeması
  • Misyon & Vizyon
  • Muhtarlarımız
  • Eski Belediye Başkanlarımız
  • Raporlar ve Tablolar
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporları
    • Mali Raporlar
  • Yönetmelikler
  • KVKK
    • Genel Aydınlatma Metni
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Kişisel Veri Aktarım Politikası
    • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
    • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
  • Ödüllerimiz
  • Nikah İşlemleri
  • Hizmet Standartları Tablosu
  • Logolarımız

Hizmet Standartları Tablosu

ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

Sıra No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Dilekçe başvuruları

Belediye Başkanlığına usulüne göre yapılmış tüm başvurularda dilekçe sahibinin adı-soyadı-imzası-tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır.

5 dakika içerisinde ilgili müdürlüklere havalesi

2

4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanununa göre başvuru

Başvuru sahibinin adı-soyadı-imzası- tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır.

15 iş günü

3

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)

Başvuru sahibinin adı-soyadı ve iletişim bilgileri bulunmalıdır.

30 gün

4

Açık Kapı

Başvuru sahibinin adı-soyadı-imzası- tarih ve iletişim bilgileri bulunmalıdır.

7 gün

5

Evlendirme-Nikâh iş ve işlemleri

1- Aile Hekiminden Onaylı Evlilik İşlemleri İçin Sağlık Raporu. (ASM Sağlık Ocağı, Devlet Hastanesi Aile Hekimliği Polikliniği, İlçe Sağlık Müdürlükleri.) alınabilir. Sağlık Raporunun, onay tarihi itibari ile 180 gün (6 Ay) geçerliliği vardır.  
2- 5’er adet ön cepheden çekilmiş son altı aylık vesikalık fotoğraf. (Biyometrik fotoğraf geçerli değildir.) 
3- Kimlik belgeleri asılları başvuruda getirilmelidir. (Ehliyet, Pasaport vb. geçerli değildir.)
4- Yabancı Uyruklu Vatandaşlar için; Yabancı evlilik işlemleri için telefonda bilgi verilememektedir. Yabancı uyruklu kişilerin evlenebilmesi için gerekli evraklar, her ülke için farklılık gösterebildiğinden, Evlendirme Memurluğundan detaylı bilgiler bizzat alınmalıdır. 
Müracaat Ve Nikâh Akdinin Gerçekleşeceği Sürede Vizesi Veya Oturma İzni Olmayan Yabancı ülke vatandaşlarının Müracaatları Kabul Edilmez. Müracaat esnasında pasaport ibrazı zorunludur. Sağlık raporu ve vesikalık fotoğraf müracaat esnasında yabancı ülke vatandaşından istenecektir. 

SOYADI KULLANIMI 
Bekârlık soyadını evlilik soyadı ile birlikte kullanmak isteyen çiftler 4721 Sayılı Türk Medeni Kanunu'nun 187. maddesi uyarınca, müracaat sırasında kendilerinin talebi üzerine memurluğumuzca verilen dilekçeyi doldurup imzalamaları gerekmektedir. 

 ÖZEL BELGELER  İDDET KARARI: 
Medeni durumu değişen kadınların, tescil tarihinden itibaren 300 (üç yüz) günlük evlenme yasağının mahkeme kararı ile kaldırılması. (Mahkeme kararının Nüfus Müdürlüğüne işletilmesi ve Nüfus müdürlüğünden evlenme ehliyet belgesi alınması.) 
VEKALETNAME: müracaat nedeniyle Evlenecek çiftlerin beraber gelmeleri veya gelemeyen adayın vekalet vermesi zorunludur. Bunun için noterden ÖZEL VEKALETNAME düzenlenmesi ve bu vekaletnamede VEKALET VEREN ile VEKİLİ ve EVLENECEĞİ KİŞİNİN tam kimliği ile evlenme işlemlerinin yürütülmesi için verilmiş olduğu açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Evlendirme Yönetmeliği’nin 17. Maddesi gereğince; “Vekaletnamede kişilerin nüfus cüzdanı fotokopileri arka sayfada onaylı olmalıdır. Nüfus cüzdanı fotokopileri, nüfus cüzdanı bilgilerine göre olmalıdır.” 
(Sürücü Belgesi / Pasaport dökümü bilgileri kesinlikle kabul edilmez.) 
Tüm evrakların geçerlilik süresi 6 aydır. (180 gün
)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 dakika

 

                “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

 

  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri
İsim :Cihangül YILDIRIM İsim :Bilgehan ERDEM
Unvan :Yazı İşleri Müdürü Unvan :Belediye Başkanı
Adres :Artvin Belediye Başkanlığı Adres :Artvin Belediye Başkanlığı
Tel :0 466 212 37 11/1600 Tel :0 466 212 37 11/1705
Fax :0 466 212 37 12 Fax :0 466 212 37 12
e-Posta :yaziisleri@artvin.bel.tr e-Posta :artvin@artvin.bel.tr

 

 

 

ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

Sıra No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Personel İşlemleri

1-Diploma

2-Fotoğraf

3-izin Evrakı

4-Hasta Evrakı

5-Mal Beyanı

6-Askerlik Borçlanma Evrakı

7-Ölüm Belgesi

8-Bordro vs.

Aynı Gün İçerisinde

2

İş Başvurusu

1-İş Başvurusu Dilekçesi

2-CV

3-Diploma veya Meslekle ilgili Belgeler

-

3

Staj Başvurusu

1-Dilekçe

2-Okul Onaylı Staj Sözleşmesi

Aynı Gün içerisinde

4

Nakil Talepleri

1-Nakil Talebi Dilekçesi

2-CV

15 Gün

5

Atama İşlemleri

1-Dilekçe

2-Fotoğraf (6 Adet)

3-Sağlık Raporu

4-Sabıka Kaydı

5-Diploma Aslı veya Noter TAstikli Fotokopisi

6-Askerlik Belgesi

7-KPSS Sonuç Belgesi

15 Gün

 

                “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

 

  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri
İsim :Emine BAYRAKTUTAN İsim :Hüseyin AKTAŞ
Unvan :İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdür V. Unvan :Belediye Başkan Yardımcısı
Adres :Artvin Belediye Başkanlığı Adres :Artvin Belediye Başkanlığı
Tel :0 466 212 37 11/1603 Tel :0 466 212 37 11/1505
Fax :0 466 212 37 12 Fax :0 466 212 37 12
e-Posta :insankaynaklari @artvin.bel.tr e-Posta :artvin@artvin.bel.tr

 

 

 

ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

Sıra No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

İlk Su Aboneliği

1-Tapu Kaydı

2-Deprem Sigortası

3-Nüfus Cüzdanı

 

Aynı Gün İçerisinde

2

Su Aboneliği Değişikliği

1-Abone Numarası

2-Deprem Sigortası

3-İkametgah Adresi

Aynı Gün içerisinde

3

Su İndirimi (Gazi, Engelli, Şehit Ailesi)

1-Engelli Raporu (%50 ve üzeri olan)

2-İkametgah

3-Gazi Kimlik Kartı

4-Şehit Ailesi Kimlik Kartı

Aynı Gün içerisinde

4

Emlak Beyanı (Arazi, Arsa, Bina)

1-Tapu Kaydı

2- Nüfus Cüzdanı

3-Oturma İzni

Aynı Gün içerisinde

5

Emlak Muafiyeti (Emekli, Engelli ve Hiçbir Geliri Olmayan Muafiyeti)

1-İkametgah Kağıdı

2-Banka Dekontu (Emeklilik Maaş Ekstresi)

3-SGK dan Çalışmadığına Dair Evrak

4-Vergi Dairesinden Kira Geliri Olmadığına Dair Evrak

 

Aynı Gün içerisinde

 

                “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

 

  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri
İsim :Ünal YÜKSEL İsim :Hüseyin AKTAŞ
Unvan :Mali Hizmetler Müdürü Unvan :Belediye Başkan Yardımcısı
Adres :Artvin Belediye Başkanlığı Adres :Artvin Belediye Başkanlığı
Tel :0 466 212 37 11/1477 Tel :0 466 212 37 11/1505
Fax :0 466 212 37 12 Fax :0 466 212 37 12
e-Posta :muhasebe @artvin.bel.tr e-Posta :artvin@artvin.bel.tr

         

 

 

ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

Sıra No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Kapsamında (22/d) Doğrudan Temin ile Mal ve Hizmet Alımları

1.Fatura

2.Vergi Borcu Yoktur Yazısı

3.Yetkili servis ise; Yetki Belgesi

Malzeme ve fatura tesliminden sonra 7 gün.

2

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Kapsamında Açık ve Pazarlık Usulü İhale ile Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşi

 

İhale işlemleri Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP) üzerinden yapıldığından, İhaleye girmek isteyen şahıs veya şirketlerin Ekap kaydı zorunludur. İhale sırasında istenilen belgeler ihale türüne göre değişmekte ve genel olarak aşağıdaki gibidir.

1.Ticaret Sicil Gazetesi

2.İmza Sirküleri Vekil İse Vekaletname

3.Teklif Mektubu

4.Geçici Teminat Mektubu (Ekap Üzerinden Alınacaktır.)

5.İş Ortaklığı Varsa Ortaklık Durum Belgesi

6.İş Deneyim Belgesi

7.Yetkili Satıcılık Belgesi/Yetki Belgesi

8.Parasal Limite Göre Ekonomik Ve Mali Yeterliliğine İlişkin Belgeler

 

 

 

Açık İhale Usulü:

 

İlan Süresi

7 Günlük- 40 Gün

14 Günlük 50 Gün

21 Günlük-60 Gün

 

 

 

Pazarlık Usulü İhale: 30 Gün

3

4734 Sayılı Kamu İhaleleri Kanununa göre, sözleşme imzalanması

Sözleşme imzalama durumunda istenilen belgeler

 

1.İhale tarihi itibariyle SGK borcu olmadığına dair belge

2. İhale tarihi itibariyle vergi borcu olmadığına dair belge

3.Adli Sicil Kaydı

4. Bağlı olduğu odaya ait (Esnaf, Ticaret) kayıt belgesi

5.Mesleki faaliyetlerinden men edilmediğine dair belge

6.İcra ve iflas halinde olmadığını gösteren belge

7.Kesin Teminat (Ekap üzerinden alınacaktır.)

8.Sözleşme ve Karar Pulu

9.Varsa KİK Payı (idare tarafından gönderilen makbuza göre yatırılacaktır.)

 

10 Gün

4

Satış ve kira ihale işlemleri 2886 sayılı

Yasa kapsamında istenilen belgeler

 

Satış kira ihalesi için istenilen belgeler:

1- Adres Beyanı

2- Şahıslardan İkametgâh Senedi

3- Şahıslardan Nüfus Cüzdanı Sureti

4- Noter Tasdikli İmza Beyannamesi

5- Ticaret Sicil Gazetesi

6- Teklif Mektubu (Kapalı Teklif Usulünde)

7- Geçici Ve İştirak Teminata Ait Makbuz veya Teminat Mektubu

8- İhale şartnamesini ve eklerini satın aldığına dair belge veya makbuz

9- İlgili makamlardan alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair Faaliyet Belgesi

10- Tüzel kişiliği temsile yetkili olduğuna dair vekâletname

11- SGK –Vergi Dairesi ve Belediyeye borcu olmadığına dair belge

12- Ortak girişim olması halinde noter tasdikli Ortak Girişim Belgesi

 

 

 

 

 

 

 

10-15 Gün

 

 

                “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

 

  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri
İsim :Esin KURUL İsim :Hüseyin AKTAŞ
Unvan :Destek Hizmetleri Müdürü Unvan :Belediye Başkan Yardımcısı
Adres :Artvin Belediye Başkanlığı Adres :Artvin Belediye Başkanlığı
Tel :0 466 212 37 11/1002 Tel :0 466 212 37 11/1502
Fax :0 466 212 37 12 Fax :0 466 212 37 12
e-Posta :destek@artvin.bel.tr e-Posta :artvin@artvin.bel.tr

 

 

 

ARTVİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

Sıra No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Katı Atık Toplama ve Bertaraf

1.TC. Kimlik No

2.İletişim Bilgileri

3.Dilekçe  

1 gün

2

Süpürge, Yıkama ve Temizlik Hizmetleri

1.TC. Kimlik No

2.İletişim Bilgileri

3.Dilekçe  

1 gün

3

Moloz Kaldırma Talebi

 

1.TC. Kimlik No

2.İletişim Bilgileri

3.Dilekçe  

 

3 gün

4

Kaba Atıkların Toplanması

1.TC. Kimlik No

2.İletişim Bilgileri

3.Dilekçe  

 

3 gün

5

Konteynerlerle ilgili Talepler (Yıkama, Tamir ve Onarım)

1.TC. Kimlik No

2.İletişim Bilgileri

3.Dilekçe  

 

3 gün

 

 

 

 

 

 

                “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

 

  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri
İsim :Koray DURMUŞ İsim :Ahmet SOYSAL
Unvan :Temizlik İşleri Müdürü Unvan :Belediye Başkan Yardımcısı
Adres :Artvin Belediye Başkanlığı Adres :Artvin Belediye Başkanlığı
Tel :0 466 212 37 11/1002 Tel :0 466 212 37 11/1501
Fax :0 466 212 37 12 Fax :0 466 212 37 12
e-Posta :temizlik@artvin.bel.tr e-Posta :artvin@artvin.bel.tr

 

 

 

 

İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

     İMAR DURUM BELGESİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe (Arsa Sahibi)
  2. Tapu Fotokopisi
  3. Koordinatlı  Kroki

BASİT ONARIM TALEBİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe (Basit tadilatın konusunu belirtir şekilde açıklama raporu ile beraber)
  2. Gerekli ise hissedarlardan izin alındığına dair belge
  3. Tapu Fotokopisi
  4. Harita Plan Örneği
  5. Aplikasyon Krokisi
  6. Yapı Kullanma İzin Belgesi (yoksa 1953 yılı öncesi vergi kaydı)
  7. Binadan ve tadilata konu alandan fotoğraflar

YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (İSKAN)  İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Dilekçe
  2. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatın bitirildiğine dair ilişiksizlik belgesi
  3. Bina cephelerinden fotoğraflar
  4. Tüm Proje Müelliflerine ait Teknik Rapor
  5. Bina yapı denetimli ise ;Yapı Denetim Firması İş Bitirme Belgesi/iskan dilekçesi
  6. Bina yapı denetimli ise ;Yapı denetim rapor ve dosyaları (Binanın projesine uygun tamamlandığına dair),yapı denetim firması uygunluk yazısı
  7. Röperli Kroki / İmar Durum Örneği
  8. Proje Müelliflerine ait ıslak imzalı teknik raporlar (Mimar –İnşaat Mühendisi-Elektrik Mühendisi-Makine Mühendisi – Harita Mühendisi )
  9. Onaylı Projeye ait ilgili kurum ve kurul kararları
  10. Enerji Kimlik Belgesi
  11. Asansör Ruhsatı

ARTVİN BELEDİYESİ İNŞAAT RUHSATI İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

Yapı Denetime Tabii Olanlar İçin

  1. Tapu
  2. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  3. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  4. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  5. İmar Durumu Belgesi / İmar Çapı (Belediye’den 1 yıl içinde onaylanmış)
  6. Zemin Etüt Raporu
  7. Harita Plan Örneği(Kaymakamlık Kadastro Müdürlüğünden)
  8. Aplikasyon Krokisi (Lihkab-Harita Mühendisi)
  9. Yapı Aplikasyon Tutanağı (Lihkab-Harita Mühendisi)
  10. Plankote (Lihkab-Harita Mühendisi)
  11. Projeler [Kübaj hesabı- Mimari-Statik-Statik Proje Hesap Çıktıları-Peyzaj-Mekanik(Isı Yalıtım Raporları)-Tesisat ve Elektrik]
  12. Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi-(Kurum binası ise İlgili Kurum ile Müteahhit arasındaki Sözleşme)
  13. Yapı Denetim Denetçi bilgileri ( Kurum binası ise Yapı denetim görevlileri ile alakalı ilgili kurumdan yazı)
  14. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  15. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatı yapılacak yere ait dosya açıldığına dair sigorta numarası
  16. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

 

Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.

 

Yapı Denetime Tabii Olmayanlar İçin

  1. Tapu
  2. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  3. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  4. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  5. İmar Durumu Belgesi / İmar Çapı (Belediye’den 1 yıl içinde onaylanmış)
  6. Zemin Etüt Raporu
  7. Harita Plan Örneği(Kaymakamlık Kadastro Müdürlüğünden)
  8. Aplikasyon Krokisi (Lihkab-Harita Mühendisi)
  9. Yapı Aplikasyon Tutanağı (Lihkab-Harita Mühendisi)
  10. Plankote (Lihkab-Harita Mühendisi)
  11. Projeler [Kübaj hesabı- Mimari-Statik-Statik Proje Hesap Çıktıları-Peyzaj-Mekanik(Isı Yalıtım Raporları)-Tesisat ve Elektrik]
  12. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  13. Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğünden inşaatı yapılacak yere ait dosya açıldığına dair sigorta numarası
  14. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

 

Noter taahhütnamesi: Yapı sahibince, muvakkat yapıyı, süresi sonunda veya imar planı tatbik olunduğunda ilgili idaresince tebliğ edildiği tarihten bir ay içerisinde yıkacağı ve maksadının dışında kullanmayacağı, hiçbir hak talebinde bulunmayacağı hususlarını içeren noter onaylı taahhütnamenin ilgili idaresine verilmeden muvakkat yapı izni düzenlenmez.

 

 

TADİLAT RUHSATI İÇİN İSTENECEK BELGELER

  1. Başvuru Dilekçesi (Mal sahibi veya vekili)
  2. Tadilata konu proje ya da projelerden  3’er takım çıktı
  3. Tadilat konusu olmayan projelerden teknik rapor
  4. Vekaletname (Noterden ) (gerekli ise)
  5. Hizmet Yetki Dilekçesi (Mal sahibinin Mimar’a yetki vermesi)
  6. Müellif  değişikliklerinde Muvafakatname
  7. Şantiye şefi değişikliklerinde noter onaylı istifaname
  8. Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi-(Kurum binası ise İlgili Kurum ile Müteahhit arasındaki Sözleşme)
  9. Yapı Denetim Denetçi bilgileri ( Kurum binası ise Yapı denetim görevlileri ile alakalı ilgili kurumdan yazı)
  10. Müteahhit ile Arsa sahibi arasında yapılan Kat karşılığı Noter Onaylı Hizmet Sözleşmesi ( Kurum Binası ise Kurum ile yapılan sözleşme)
  11. Şantiye Şefinin

İkametgah Bilgileri

Kimlik Bilgileri

Oda Sicil Numarası

Şantiye Şefi İle Müteahhit arasında yapılan sözleşme

  1. Müteahhitin

İkametgâh bilgileri

Kimlik Bilgileri

Müteahhit yetki belgesi / numarası

Oda Sicil Numarası

Bağlı bulunduğu Vergi dairesi bilgisi

Vergi Kimlik Numarası

Müteahhit Şirket ise Ticari sicil gazetesi, şirket yetkilisi kimlik bilgileri ve imza sirküsü

  1. Tüm Proje Müelliflerine ait

Taahhütnameler

Kimlik bilgileri

İkametgah Bilgileri

Oda Sicil Bilgileri

Büro Tescil Belgeleri (İlgili yıla ait)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NİKAH İŞLEMLERİ

Gerekli Belgeler;

 

1- Aile Hekiminden Onaylı Evlilik İşlemleri İçin Sağlık Raporu. (ASM Sağlık Ocağı, Devlet Hastanesi Aile Hekimliği Polikliniği, İlçe Sağlık Müdürlükleri.) alınabilir. Sağlık Raporunun, onay tarihi itibari ile 180 gün (6 Ay) geçerliliği vardır. 

2- 5’er adet ön cepheden çekilmiş VESİKALIK fotoğraf. (Biyometrik fotoğraf geçerli değildir.)

3- Kimlik belgeleri asılları ve fotokopileri başvuruda getirilmelidir. (Ehliyet, Pasaport vb. geçerli değildir.)

4- Yabancı Uyruklu Vatandaşlar için; Yabancı evlilik işlemleri için telefonda bilgi verilememektedir. Yabancı uyruklu kişilerin evlenebilmesi için gerekli evraklar, her ülke için farklılık gösterebildiğinden, Evlendirme Memurluğundan detaylı bilgiler alınmalıdır.

Müracaat Ve Nikah Akdinin Gerçekleşeceği Sürede Vizesi Veya Oturma İzni Olmayan Yabancı ülke vatandaşlarının Müracaatları Kabul Edilmez.

Müracaat esnasında pasaport ibrazı zorunludur.

Sağlık raporu ve vesikalık fotoğraf müracaat esnasında yabancı ülke vatandaşından istenecektir.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ

İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER

(ŞİRKET)

 

  1. Vergi Levhası
  2. Oda Kayıt Belgesi
  3. Oda Sicil Tasdiknamesi
  4. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  5. İkametgâh Adresi
  6. Sağlık Raporu
  7. Ustalık Belgesi (Ustalık Belgesi Gereken İşler İçin)
  8. Kira Kontratı veya Tapu Fotokopisi
  9. Adres Dökümü (İmar ve Şehircilik Müdürlüğü)
  10. İmza Sirküleri
  11. Yetki Belgesi
  12. Sicil Gazetesi
  13. Mükellefiyet Belgesi (Şube Açılışı)

 

İŞ YERİ AÇMA İÇİN GEREKEN BELGELER

(ŞAHIS)

 

  1. Vergi Levhası
  2. Oda Kayıt Belgesi
  3. Oda Sicil Tasdiknamesi
  4. Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  5. İkametgâh Adresi
  6. Ustalık Belgesi(Ustalık Belgesi Gereken İşler İçin)
  7. Kira Kontratı veya Tapu Fotokopisi
  8. Adres Dökümü (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü)
  9. Mükellefiyet Belge (Şube Açılışı)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

 

PERON (DURAK YERİ) BELGESİ

1 – Kimlik fotokopisi

2 – Araç Ruhsatı

3 – Dilekçe

4 – İlçe servis araçları için Bağlı oldukları kooperatiften mühürlü üye kaydı belgesi

5 – Köy servis araçları için muhtarlıktan köy servisi olduğuna dair mühürlü belge

 

PLAKA DEVİR İŞLEMLERİ VE DİĞER İŞLEMLERİ

1-            Tarihçeli nüfus kayıt örneği

2-            Kimlik fotokopisi

3-            Vukuatlı nüfus kayıt örneği

4-            Dilekçe

5-            Bağlı olduğu Kooperatiften devir için sakınca yoktur yazısı

 

NOT : Bu Belgeler hazırlandıktan sonra Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğümüze gelinmesi halinde en geç 2 hafta içerisinde işlemler tamamlanır. (Tel : 444 70 08 - Dahili 1119)

Hususi Dilekçe        Plaka Takılması        Araç Dilekçesi        Peron Başvuru

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

BAŞKAN

  • Özgeçmiş
  • Başkan Fotoğraflar

BİRİMLER

  • Başkan Yardımcılığı 1
  • Başkan Yardımcılığı 2
  • Başkan Yardımcılığı 3
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
  • İtfaiye Müdürlüğü
  • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Muhtarlıklar Müdürlüğü
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Veteriner İşleri Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü

HABERLER

  • Tüm Haberler
  • Duyurular

KURUMSAL

  • Belediye Meclisi
  • Meclis Kararları
    • Meclis Kararları 2025
    • Meclis Kararları 2024
    • Meclis Kararları 2023
    • Meclis Kararları 2022
    • Meclis Kararları 2021
    • Meclis Kararları 2020
    • Meclis Kararları 2019
  • Teşkilat Şeması
  • Misyon & Vizyon
  • Muhtarlarımız
  • Eski Belediye Başkanlarımız
  • Raporlar ve Tablolar
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporları
    • Mali Raporlar
  • Yönetmelikler
  • KVKK
    • Genel Aydınlatma Metni
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Kişisel Veri Aktarım Politikası
    • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
    • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
  • Ödüllerimiz
  • Nikah İşlemleri
  • Hizmet Standartları Tablosu
  • Logolarımız

ŞEHRİMİZ

  • Wi-Fi Noktalarımız
  • Faturamatik Noktalarımız
  • Sosyal Tesislerimiz
  • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
  • Artvin İli
  • Ulaşım
  • Nöbetçi Eczaneler

ONLİNE HİZMETLER

  • Online Ödemeler
  • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler

İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkan Fotoğraflar
  • BİRİMLER
    • Başkan Yardımcılığı 1
    • Başkan Yardımcılığı 2
    • Başkan Yardımcılığı 3
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Etüt Proje Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Kültür Ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Muhtarlıklar Müdürlüğü
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Park Ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
  • HABERLER
    • Tüm Haberler
    • Duyurular
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
    • Meclis Kararları
      • Meclis Kararları 2025
      • Meclis Kararları 2024
      • Meclis Kararları 2023
      • Meclis Kararları 2022
      • Meclis Kararları 2021
      • Meclis Kararları 2020
      • Meclis Kararları 2019
    • Teşkilat Şeması
    • Misyon & Vizyon
    • Muhtarlarımız
    • Eski Belediye Başkanlarımız
    • Raporlar ve Tablolar
      • Faaliyet Raporları
      • Sayıştay Raporları
      • Mali Raporlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK
      • Genel Aydınlatma Metni
      • Kişisel Verilerin Korunması
      • Kişisel Veri Aktarım Politikası
      • Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikası
      • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi
    • Ödüllerimiz
    • Nikah İşlemleri
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Logolarımız
  • ŞEHRİMİZ
    • Wi-Fi Noktalarımız
    • Faturamatik Noktalarımız
    • Sosyal Tesislerimiz
    • Engelli ve Yaşlı Dolmuş Hattı Saatleri
    • Artvin İli
    • Ulaşım
    • Nöbetçi Eczaneler
  • ONLİNE HİZMETLER
    • Online Ödemeler
    • e-Devlet Kapısı Üzerinden Sunulan Hizmetler
  • İLETİŞİM

Tel : (+90)4447008 WhatsApp : (+90)4447008 Faks:04662123712 E-Posta : artvin@artvin.bel.tr | Kep adresi: artvin@hs01.kep.tr

Sosyal Medya :

© 2024 - T.C. Artvin Belediye Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız